کمبود سالن مشکل تمام هیئت های ورزشی میناب / اولین خانه جودو میناب راه اندازی می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
بازدید : 1447
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مسئول هیئت فوتسال میناب با اشاره به کمبود امکانات ورزش فوتسال در میناب عنوان کرد: تمام هیئت های ورزشی و ورزشکاران میناب درگیر مشکل نبود سالن برای تمرین است.

 

IMG-20150513-WA0001-346x252

به گزارش عصر بشاگرد، محمد کاملی مسئول هیئت فوتسال و جودو شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب،با بیان اینکه فوتسال یکی از ورزش هایی است که  در بین جوانان میناب طرفداران بسیاری را دارد ، گفت:اولین استارت و ساماندهی باشگاه های موجود در شهرستان را در اوایل سال ۹۳ شروع کردیم و از همان اوایل مورد استقبال بسیار زیاد علاقه مندان ورزشکاران مینابی به این ورزش شد.

وی با اشاره به وجود  استعداد های بسیار در فوتسال میناب افزود:  اولین لیگ شهرستانی در سال ۹۳ حدود ۱۸ تیم اعلام آمادگی کردند که فقط ۱۲ تیم را توانستیم در لیگ شرکت دهیم و مابقی به دلایل مختلف موفق به حضور در لیگ نشدند.

کاملی اظهار کرد:  برای امسال برنامه ریزی و تلاش ما در برگزاری مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال خواهد بود، همچنین دو تیم پارس کلات زرتوجی و قائم میناب در سطح لیگ  استانی شرکت دارند .

وی یادآور شد:  سال های گذشته تیم قائم میناب در زیر گروه های کشوری نیز حضور داشته و از تیم های قدرتمند و خودکفای شهرستان است.

مسئول هیئت فوتسال با اشاره به  کمبود امکانات ورزش فوتسال در میناب عنوان کرد: نه تنها فوتسال، بلکه تمام هیئت های ورزشی و ورزشکاران میناب درگیر مشکل  نبود سالن برای تمرین است و تنها سالن استاندارد در میناب سالن یادگار امام(ره) می باشد که بیشتر هئیت های ورزشی میناب نیز در این سالن تمرین می کنند .

وی افزود: سالن های شهرستان یا دورهستند یا استاندارد واقعی را ندارند و باعث مشکلاتی برای ورزشکاران می شود، همچنین در لیگ شهرستانی  سال گذشته مشکل عمده ای که ما داشتیم در ساعات برگزاری بازی ها بود، یعنی در ساعاتی مانند ۱ الی ۲ بعد از ظهر مجبور بودیم بازی ها را برگزار کنیم که هم برای ورزشکار و هم مربیان سخت بود.

کاملی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات ورزش میناب مربوط به ورودی تیم هاست،اظهار کرد:تیم هایی که به مسابقات استانی و غیره اعزام می شوند هزینه های رفت و آمد ندارند و کلیه هزینه ها با خود افراد است و هیچ بودجه ای در هیئت نیز وجود ندارد که امیدواریم مسئولین به فکر چاره جویی برای این امر باشند.

وی در خصوص برنامه های آینده هئیت فوتسال گفت: اگر بین اداره ورزش با هیئت توافق انجام شود  امسال لیگ پربارتری را خواهیم داشت و آغاز  این دوره از مسابقات را بعد از ماه رمضان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال را داشته باشیم.

مسئول هیئت فوتسال با اشاره به افتتاح پایگاه استعداد یابی رشته فوتسال زیر نظر تربیت بدنی سپاه ناحیه میناب،تاکید کرد:کارشناسان مجرب و آموزش دیده با شناسایی استعدادهای ورزشی و پیکر سنجی و عضو گیری در این پایگاه ورزشکاران با استعداد را به خدمت می گیرد.

وی یادآور شد: این مدت نیز موفقیت های را بدست آوردیم و ۵ بازیکن از میناب در تیم های شهرستانی به خدمت گرفته شده اند.

 

کاملی ورزش جودو را در میناب بی نام و نشان دانست و اظهار کرد:  در چند سال اخیر بی مهری های فراوانی به این ورزش  شده  تا اینکه سال ۹۲ استارت و تشکیل هیئت جودو در شهرستان زده شد و توانستیم تیم ها را ساماندهی کنیم .

وی افزود: به همت اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان یک فراخوان عمومی برای ورزش جودو زده شد و علی رغم پیش بینی ها با استقبال خوبی همراه شد.

مسئول هیئت فوتسال و جودو میناب تصریح کرد:در حال حاضر در میناب دو باشگاه وشوو با تعداد ۵۲ نفر ورزشکار در رده های مختلف نونهالان تا بزرگسالان فعال هستند.

 

وی یادآور شد: سال گذشته با برگزاری همایش بزرگ جودوکاران استان در میناب با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از ورزشکاران و مربیان فرصتی برای محک ورزشکاران جودو کار مینابی بوجود آمد که بعد از آن ورزشکاران ما برای اولین بار در مسابقات استانی رده نونهال و نوجوانان شرکت کردند که دونفر از آنها مقام دومی در استان را کسب کردند.

کاملی افزود:  بعد از آن در مسابقات جنوب شرق کشور در رده نونهالان و نوجوانان که در جزیره هرمز برگزار شد مقام های دوم و سوم را کسب کردیم که در این مدت محدود ورزشکاران جودو کار میناب تا این حد پیشرفت کنند.

مسئول هیئت فوتسال وجودو میناب با اشاره به مشکلات ورزش جودو در شهرستان گفت:علاوه بر کمبود فضاهای ورزشی و ایاب و ذهاب تهیه لباس ورزشی مشکل جودو کاران است.

وی افزود:  بازیکنان ما از قشر کم درآمد و روستاها هستند  لذا نمی توانند از پس هزینه های تهیه لباس مخصوص برآیند که امیدواریم مسئولین بیشتر از این به فکر ورزش با شند و حقیقتا دغدغه بسیاری از هیئت های ورزشی هم توجه به ورزش هایی که آینده و استعدادهای خوبی در بین ورزشکاران جنوبی وجود دارد است.

 

کاملی با اشار به برنامه بعدی هیئت ورزش جودو خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه ورزش های مثل جودو و دفاع شخصی از اولویت های ورزش سپاه است بتوانیم یکی از سالن های ورزشی سپاه را بعنوان خانه جودو و دفاع شخصی در نظر بگیریم و با حمایت های هیئت جودو استان یک خانه جودو در میناب راه اندازی کنیم.





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , ,
:: برچسب‌ها: کمبود سالن مشکل تمام هیئت های ورزشی میناب , اولین خانه جودو میناب راه اندازی می شود , عصر بشاگرد , ندای هرمزگان , میناب جنوب ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 1622
بازدید کل : 125068
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com